23 lipca 2017

EGZOTYCZNE WAKACJE...

Witajcie!!!

Uwielbiam podróże, poznawać nowe miejsca, smaki, ludzi... Mam sporo marzeń, chciałabym sporo miejsc odwiedzić.. Jednym z nich jest Bombaj - Indie, odległy egzotyczny, niesamowity kraj.
Z tego tytułu powstały dwie bardzo wesołe karteczki... Głównymi bohaterami karteczek są elementy 3d, stworzone z warstwowo nalepianych na siebie elementów.

Zobaczcie sami!!!


Bardzo żywe kolory oraz niesamowite ornamenty królują na karteluszkach. Powstały z kolekcji Kaisercraft - Bombay Sunset. Egzotyczne elementy wycięłam z arkusza papieru Daybreak i ponaklejałam warstwowo, powstały ciekawe elementy przestrzenne.  Z uwagi na bogato zdobione elementy 3d mocno ograniczyłam inne ozdobniki a pozostawiłam na każdej karteluszce po jednym drewnianym Bombay Sunset - Bollywood.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Kaisercraft Bombay Sunset
papiery:

DODATKI:
elementy drewniane Bombay Sunset: Bollywood

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pamiętajcie łapcie chwile i eksponujcie, kultywujcie, one są bardzo ważne.

Pozdrawiam serdecznie :)


- - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: