27 lipca 2017

LO W MORSKIM KLIMACIE

Witajcie,

Bardzo mnie ucieszyła okazja do wykonania kolejnego morskiego projektu! Postanowiłam oprawić plażowe zdjęcie mojej mamy.

Zapraszam do obejrzenia!

Moja praca powstała na bazie morskiej kolekcji Blue Fern StudioSeaside Cottage. Do stworzenia tła wykorzystałam papier Embark. Oprócz tego, użyłam też Splendor, Gala i Calling Cards do wycięcia dodatkowych elementów.



Ornamentowy wzór uzyskałam poprzez nałożenie białego gesso przez maskę Tima Holtza Stencil Flourish


 Następnie dodałam koloru używając Magical powders - różowych i niebieskich z zestawów Drink Me Silly oraz Victorian Bouquet od Lindy's Stamp Gang.


Gazę oraz kuleczki przykleiłam dzięki multi medium gloss Rangera.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Blue Fern Studios: Seaside Cottage
-Embark
-Splendor
-Gala i 
-Calling Cards

MEDIA:
gesso białe 13arts
magical powders Drink Me Silly i Victorian Bouquet
pigment Shiny Powder Luster Black
multi medium gloss Ranger

INNE:
maska Tim Holtz Stencil Flourish
klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Moja mama była zadowolona z prezentu, a wam jak się podoba?

Pozdrawiam!


 - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: