6 lipca 2017

WAKACYJNY PIKNIK

Cześć!

Na moich ulubionych wakacjach oprócz wypadu do kawiarni organizujemy także piknik, który nazywamy Bon Ton. W tym roku wspomnienia z niego oprawię w ten oto albumik. Jest to moja inspiracja w temacie naszego wakacyjnego KONKURSU - CZAS NA PIKNIK.

Zapraszam!




Do oprawienia klimatycznych pikników idealna jest kolekcja Vintage Artistry marki 49 and Market, która trafiła właśnie na sklepowe półki.


Papiery z tej kolekcji są tak piękne, że nie wymagają zbytniej ilości dodatków. Parę wycinanek, kluczyk Idea-Ology Silver Keys, tasiemka Vintage Wrinkled White i trochę mediów wystarczy.



Papiery w albumie podrasowałam stemplami Wildflower Texture Claer Stamp Marble i stemplem z napisem. Motywy odbiłam tuszem  Distress Pumice Stone.



Banerki w albumie przykleiłam na taśmę 3D. Na każdej stronie zamieściłam wycinanki z wykrojnika Tippington Vine Memory Box.


Albumik ma kleksy zrobione z mgiełki Perfect Pearls Pewter i kropki pereł w płynie w kolorze Silver Pearl.



Do kolekcji idealnie pasują naklejki z napisami Tima Holtza.


Na tagach chowanych w kieszonki zawiązałam kokardki z Dratwy Naturalnej na Szpuli Bielonej.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja 49 and Market - Vintage Artistry 

DODATKI:

MEDIA:
tusz Distress Pumice Stone
perły w płynie Silver Pearl
dratwa naturalna na szpuli Bielona

NARZĘDZIA:

KLEJENIE:
taśma 3D - 1mm


- - - - - - - - - - - - - - - - - 
Lubicie pikniki? Ja uwielbiam i takich albumików powstanie z pewnością więcej.


Pozdrawiam!



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: