3 lipca 2017

NADSZEDŁ CZAS

Witam serdecznie.

Rozpoczął się sezon piknikowy. Udany piknik to dobra pogoda, wyśmienite towarzystwo i koc na trawie. Miło spędzony czas to gwarancja na fantastyczne wspomnienia.

Dzisiaj pokażę Wam moją inspirację w temacie naszego wakacyjnego KONKURSU - CZAS NA PIKNIK. Jest to rozkwiecona i pełna motyli oprawa zdjęcia "Nadszedł czas na piknik". 

Zapraszam też na tutorial pokazujący jak powstają moje kwiatki.

Jeśli choć troszkę jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!




Praca powstała z cudownych papierów z kolekcji Graphic45Nature Sketchbook, a dokładnie z Monarch Majesty, Diary of a Botanist, Seasonal Splendor i Mother Earth.


Papier rozbieliłam białym gesso Dina Wakley - Media,  dodałam odrobinę Ayeeda Paint Matte Turquoise, na koniec tło podkreśliłam Ecoline gold.







Powycinane z papierów elementy dekoracyjne podrasowałam Ecoline gold.
















WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: 
z kolekcji Graphic45  Nature Sketchbook:

NARZĘDZIA:
bindownica Bind It All
tablica do bigowania Martha Stewart
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

MEDIA:
białe gesso Dina Wakley - Media
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że papiery z kolekcji Nature Sketchbook zachwycą Was.

Pozdrawiam serdecznie :)



Bardzo lubię ręcznie robione kwiaty, najbardziej te przestrzenne. W duecie z motylami prezentują się doskonale, zachęcam Was do ukwiecania projektów:




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Ajgacia pisze...

pachnie latem :-)

marbella pisze...

dzięki :)