12 lipca 2017

RAMECZKA...

Witajcie!!!

W tej chwili aparat fotograficzny jest zawsze pod ręką. Prawie każdy ma go w telefonie:). Staramy się uchwycić ważne dla Nas chwile. Tylko bardzo często zostają one na dyskach komputerów, coraz rzadziej je wywołujemy, drukujemy... Nasze hobby niekiedy dopomaga Nam w wybieraniu i wywoływaniu zdjęć. Tworzymy albumy, ramki, LO... I tak stworzyłam rameczkę na niewielkie foto. :)

Zobaczcie sami!!!


Ramka powstała z kolekcji Kaisercraft - Keepsake a w szczególności arkusz papieru Picturesque (niesamowity motyw drewniany) oraz Collected (definicja Moment). Tym razem pobawiłam się troszkę mediowo i za pomocą maski, gesso oraz mgiełki pastelowej - Pastel Pink Ayeeda Mist stworzyłam biało-różowe motylki. Ramka obfituje w papierowe elementy - die-cut z tejże kolekcji - motylki, bilecik, kółeczka, kwiaty. Piękny element kwiatowy delikatnie postarzyłam medium pękającym - Crakle Accents. Ramkę ozdobiłam też dratwą naturalną barwioną różową oraz tasiemką z motylkami (Ivory Canvas with Butterfly). A oto bohaterka Naszego postu :).


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Kaisercraft Keepsake
papiery:


DODATKI:
elementy papierowe die-cut Keepsake

MEDIA
medium pękające Crakle Accents
mgiełka Pastel Pink Ayeeda Mist

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pamiętajcie łapcie chwile i eksponujcie, kultywujcie, one są bardzo ważne.

Pozdrawiam serdecznie :)



- - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: