12 marca 2013

You make me happy

Witam w kolejny wtorek marca!


Przyznam się, że chociaż posiadam całkiem spory zbiór, to jednak w pracach, poza alfabetami, bardzo rzadko używam naklejek. Wydają mi się zbyt "płaskie", jednowymiarowe. Doszłam jednak do wniosku, że może warto zmienić to nastawienie? I postanowiłam stworzyć LO, w którym główną rolę dodatków pełnić będą naklejki. Wybrałam do tego celu elementy z kolekcji Kaisercraft Botanical Odyssey. Łagodne kolory, delikatne motywy motyli idealnie pasowały mi do zdjęcia nowonarodzonego maluszka:



Bazą scrapa jest pięknie wycięty arkusz Lattice. Ma na tyle bogaty wzór, że nie potrzebował wielu dodatków. Nadrukowane na nim duże motyle mają kontury powleczone folią, postanowiłam to więc wykorzystać: pomalowałam je cienką warstwą farby akrylowej Chicken Feed, którą od razu wytarłam, pozostawiając delikatnie żółty kolor, który wydobył motyle z tła. Detale podkreśliłam brokatem Stickles Gold:



Z "płaskością" naklejek pochodzących z arkusza naklejek Icon towarzyszącego kolekcji poradziłam sobie, naklejając je najpierw na kartonik i wycinając, by móc potem swobodnie podklejać je pianką 3D i w ten sposób tworzyć przestrzenne warstwy. Motyle wycięte z arkusza Promenade maskują segmenty bannera w liliowym kolorze, którego nie chciałam akcentować:


Podobną "taktykę maskującą" zastosowałam zasłaniając fioletowe kwiaty dużej naklejki, która stanowi bezpośrednie tło zdjęcia. Wykrojnikiem Rolled Rose wycięłam z filcu kwiaty, które zwinęłam (zaczynając od zewnętrznego końca do środka) i ozdobiłam perełkami. Mniejszy kwiatek zakrywa pasująca kolorystycznie naklejka z zestawu Lucille Basic Grey, podkreślona brokatem Waterfall.


Po raz pierwszy użyłam też naklejek bezpośrednio na zdjęciu! Najpierw fotkę podkleiłam ramką powstałą po ozdobieniu fragmentu papieru Promenade zestawem dziurkaczy Vintage Doily, a następnie na górze zdjęcia nakleiłam ozdobny border oraz tytułową etykietkę:


Z efektu końcowego jestem zadowolona, mam nadzieję częściej sięgać po te dodatki, jak widać, nie taki diabeł straszny ;-))
A Wy? Używacie naklejek w swoich pracach?


do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

IWA pisze...

Ale pięknie i delikatnie!