11 marca 2013

Palcem po mapie...

 W poniedziałkowy ranek chciałabym Wam pokazać karteluszkę stworzoną z kolekcji Basic Grey - Serenade


 Piękny motyw mapowy Serenade: Dowagers, wyjątkowo mnie zachwycił dlatego też postanowiłam go wyeksponować.


 Brzegi elementów potuszowałam Tusz Distress Walnut Stain. Kreciołkowe kwiatuszki powstały z Serenade: Dowagers. Natomiast pozostałe elementy z Serenade: Bustle i Serenade: Half Penny.


 Oczywiście wszystko mocno warstwowe. Uzyskałam ten efekt za pomocą kosteczek 3d.


 Chciałabym Wam jeszcze zwrócić uwagę na paseczek po  środku karteczki. Każdy z tych papierów właśnie taki element ma w stopce papieru. Bardzo ten pomysł mi się podoba i zazwyczaj wykorzystuję ten element.

Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

Mihaela pisze...

Beautiful card, love the lace and colors!!!

TworzoneWdomu pisze...

Przepiękna, prosta a jednak skomplikowana:-)

Fascynacje Ju pisze...

Jest niesamowita ...
Cudowna po prostu ...
Bardzo w moim guście ...

Gratuluję ...
Wspaniałą praca ...

GosiaMachynia pisze...

Bardzo ciekawa karteczka :)) Strasznie mnie zaciekawiła i bardzo mi się podoba !!!