5 marca 2013

Wyzwanie # 19 - inspiracja Oliwiaen

Witam wtorkowo i wyzwaniowo :-)
Wczoraj bowiem ruszyło kolejne wyzwanie w Craft4You:



Postarzam właściwie wszystkie swoje prace, więc wyzwanie było dla mnie czystą przyjemnością :-) Postanowiłam nie tylko dodać pracy lat, ale i klimatu starociowego, i tak powstała "krawiecka" kartka okolicznościowa:


Kartka powstała na bazie trzech papierów: Marcelle z kolekcji Fairy Belle Primy, Chevron z kolekcji Glitz Yours Truly oraz jednego z arkuszy z zestawu Weekend Market Bo Bunny - a właściwie ich skrawków, które pozostały po wcześniejszych pracach. Najpierw, zgodnie z wytycznymi w wyzwaniu, potuszowałam i poszarpałam wszystkie brzegi przy pomocy postarzacza - jest bardzo wygodny i łatwy w użyciu, polecam :-) Następnie zastosowałam kilka technik postarzających: w narożniku odbiłam stempel Windsor z najnowszej dostawy stempli Kaisercraft - nie tylko mnie urzekły, skoro zniknęły ze sklepu w tym samy dniu! :-) Potem na czubek palca nabrałam odrobiny gesso i przetarłam odbitkę, by nieco wyblakła:


Stare pamiątki, zwłaszcza papierowe, często narażone są na różne zabrudzenia i plamy - ja posłużyłam się stemplem Tima Holtza, ale można także wykorzystać dno buteleczki albo szklanki:


...a tutaj po prostu chlapnęłam rozwodnioną farbką akrylową:


Nie mogło się oczywiście obejść bez Crackle Accents - mojego ulubionego medium do postarzeń :-) Najpierw na skrawku papieru odbiłam ramkę z zestawu Bonjour, a potem umieściłam w niej pokryty warstwą farby akrylowej i właśnie Crackle Accents mini manekina z zestawu Sew Cute od Maya Road.


Kwiatowe szpileczki, róża z zestawu Fairy, koronka i guziki vintage dopełniły starociowego charakteru tej całkiem "młodej" kartki :-)
Mam nadzieję, że udało mi się zachęcić Was do udziału w wyzwaniu :-)


do zobaczenia!

 
 - - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Ela 17 pisze...

Ale piękna praca...

Wanda pisze...

cudowna karteczka:)