14 marca 2013

Malowniczy FabScrap

 Cześć,

Zapewne już pisałam, że uwielbiam papiery FabScrap za ich malowniczość i motywy, które mają na sobie. Będąc ciągle pod wpływem uroków kolekcji Rustic, zrobiłam bardzo prostą kartkę na jednym z papierów z tej kolekcji.


Ważki aż prosiły się, aby ich nie zakrywać. Dlatego główne ozdoby kartki to szarpania brzegów i rozdarcie na kartce.


Rozdarcie zszyłam szaro-białym sznureczkiem. Aby bardziej dopasować go do klimatu kartki, przybrudziłam go leciutko rozwodnionym tuszem Tea Dye. Obok kokardki ze sznurka umieściłam przybrudzoną, niebieską różyczkę i gałązki świerku, wycięte także z papieru FabScrap, ale z kolekcji Summer.




 Na dole kartki umieściłam naklejkę z serduszkiem z alfabetu Timelles. Samo serduszko pokryłam brokatem w kleju w kolorze Frosted Lace. Następnie za pomocą pereł w płynie w kolorze Onyx, zrobiłam linię odchodzącą od naklejki oraz narożniki.


Pozdrawiam,
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

elpimpi pisze...

CUDNA! Ja tez bardzo lubię te papiery! Mają niesamowite wzory i kolory! :-)