21 marca 2013

Wywanie#20 - inspiracja Ani

Cześć,

To już ostatni dzwonek na wysyłanie kartek świątecznych. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, macie świetną okazję aby się zmobilizować i wykonać kartki na nasze świąteczne wyzwanie. Mnie wyzwanie zmobilizowało :)


Kartkę wykonałam na przepięknych papierach FabScrap z kolekcji Timless Travel. Papiery mają przepiękny odcień różu i zieleni, które zostały delikatne przybrudzone beżem. Wyglądają jak tapety w opuszczonym domu, co ja uznaję za ogromny atut. W swojej pracy wykorzystałam papiery Flower, Filigree i Reed.


Z brązowego sznurka do pakowania uwiłam gniazdko, w którym umieściłam kolorowe pisanki. Aby gniazdko nie było jednostajne w kolorze, naniosłam na nie brokat w kleju z kolekcji Distress w kolorze Vintage Photo. Pisanki zaś, aby nadać im bardziej odświętnego charakteru, spryskałam mgiełką w kolorze Heirloom Gold. Mgiełka nadaje piękny połysk w kolorze starego złota.


Obok gniazdka umieściłam różowe hortensje, które także spryskałam złotą mgiełką. Pod nimi zaś umieściłam border wycięty z papieru za pomocą dziurkacza Embordiery i koronki, który ozdobiłam perełkami w kolorze złotym i avocado.


Za pomocą perełek w płynie w kolorze avocado zrobiłam esy floresy na kartce. W rogu zaś, przy pomocy tuszu w kolorze Brushed Corduroy odbiłam narożnik. Tym samym tuszem przybrudziłam brzegi warstw papierów, które podkleiłam za pomocą kostek 3D.

Jeśli kartki już zrobiłyście, zróbcie ozdoby, oprawcie pamiątkowe zdjęcia z zeszłych świąt i bawcie się z nami :)


 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: