7 marca 2013

Wyzwanie #19 - inpriacja Ani


 Jako inspirację do naszego aktualnego wyzwania "Nadgryzione zębem czasu" przygotowałam notes.


Bazą notesu jest papier Ledger z kolekcji Timeless Kaisercrafta. Papier ten idealnie nadaje się do wszelkich prac, które mają wyglądać na stare. Aby dodać mu uroku i głębi wycieniowałam go trzeba tuszami Distress: Frayed Burlap, Vintage Photo i Pumice Stone. Miętowy prostokąt wycięłam z papieru Honeycomb Melissy Frances. Podobnie jak bazę, wycieniowałam go trzeba tuszami oraz poszarpałam mu brzegi. Po jego lewej stronie umieściłam kawałek borderu z zestawu naklejek Sweet Nothings, który także podcieniowałam na brązowo.


 Znakomitym dodatkiem do starociowych prac jest stary papier, jak na przykład z zeszytów tak jak u mnie. Aby jeszcze go postarzyć wycieniowałam go tuszem Frayed Burlap. Aby dodatkowo go postarzyć, palcami urwałam małe kawałki z gotowej plisy. Koronkę, którą umieściłam pod papierem oraz gazę, wymoczyłam uprzednio w herbacie.
Całość pracy spryskałam za pomocą ciemno-szarej mgiełki z dużej odległości, tak aby powstały na niej drobne kropki. Ja swoją mgiełkę wykonałam za pomocą tuszu Black Soot w butelce.


Na tekturowy ornament nałożyłam farbę pękającą Distress, która jest niezastąpiona przy tworzeniu prac nadgryzionych czasem. Na kameę, którą wycięłam z papieru Dozens Roses nałożyłam medium pękające Crackle Accentss, które także powinno znaleźć się w zbiorze fanek postarzania. Dodatkowo aby uwypuklić kameę, nałożyłam na nią złote kropki pereł w płynie.


 Postarzyć postanowiłam także perłowy ćwiek w kolorze Soft Blue. Zrobiłam to za pomocą tuszy alkoholowych.


 Idealnym dopełnieniem całej pracy jest brudno-niebieska różyczka oraz narożniki z zestawu Magnolia Grove, odbite w rogach notesu.


 Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: