25 marca 2013

Historia jednego papieru wg Funii...



 W marcu opowiemy nasze historie wykorzystując papier firmy FabScrap z kolekcji High Tea



Papier w przepiękny muzyczno - kwiatuszkowy motyw. Jako że święta Wielkanocne tuż, tuż... , postanowiłam zrobić świąteczną karteczkę z jajeczkiem.


 I oto jajeczko. Postanowiłam wykorzystać Medium pękające Crackle Accents i stworzyć pięknie popękane jajeczko. Spękania także nadałam delikatnemu kwiatuszkowi za pomocą stempla i tuszu Distress Dusty Concord.



 Zachwycona ostatnimi nowościami, kwiatuszkami Lifetime: Daisies
umieściłam jeden z nich na karteczce.


 Karteczka przestrzenna i warstwowa, a efekt uzyskałam za pomocą kwadracików 3D- 3mm


Delikatna karteczka w nietypowych kolorach jak na świąteczną. Tak oto prezentuje się Nasz bohater miesiąca -  High Tea: Music Notes .
Zapraszam zatem Was na codzienna dawkę inspiracji w wykonaniu pozostałych dziewcząt z DT.
Pozdrowienia


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: