19 marca 2013

Wyzwanie #20 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie wtorkowo i wyzwaniowo :-) Wczoraj ruszyło bowiem okrągłe dwudzieste wyzwanie Craft4You:




...a ja mam przyjemność podzielić się dziś z Wami moją interpretacją - starociową kartką wielkanocną:


Nie przepadam za kurkami czy zajączkami na kartkach świątecznych, dlatego też na swojej kartce umieściłam jajko - chyba najbardziej kojarzący się Wielkanocnie symbol odradzającego się życia, łączący się też z czasem wiosny. Dlatego też kartka, choć z założenia starociowa, powstała na bazie papieru Silver Lining w wiosennych kolorach żółci, pomarańczu i zieleni. Świetnie łączy się on ze stonowanymi brązami papierów Harlequin i Time Travel (z którego wycięłam etykietkę pod jajko). Samo jajko powstało z tekturowego kształtu, który najpierw spryskałam farbą akrylową, by powstały kropki, a potem pokryłam medium Crackle Accents. Złoty krzyż przyozdobiłam kropelkami perełek w płynie w kolorze Copper Pearl:


 Tuż pod jajkiem przewiązałam etykietkę kremową dratwą i ozdobiłam mini różyczką, spryskaną mgiełką w kolorze Heirloom Gold z dodatkiem brokatów Gold i Paprika - wszystkie te kolory pięknie mienią się pod światło. Delikatne ażury, kojarzące się ze świąteczną szydełkową serwetą, pochodzą z wykrojnika Valerian Flourish:


Zachęcam Was do udziału w wyzwaniu, przypominam też, że nie musicie zgłaszać kartki - może to być LO, ozdoba świąteczna czy minialbum, o ile zawierają motywy kojarzone ze Świętami Wielkanocnymi.

do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Jadwiga pisze...

Chętnie podejmę się wyzwania, ale nie wiem, czy musi być zrobiona z użyciem Waszych materiałów, czy niekoniecznie? Pozdrawiam :)

Oliwiaen pisze...

W poście ze zgłaszaną pracą należy podlinkować materiały z Craft4You - nie muszą to być wszystkie użyte w pracy, oczywiście.