26 marca 2013

Historia jednego papieru wg Oliwiaen



Witam serdecznie na blogu Craft4You :-)


Dziś moja kolej przedstawić pracę z udziałem bestsellerowego papieru, czyli arkusza Music Notes z kolekcji High Tea FabScraps.
Bardzo lubię papiery z takimi wzorami, dlatego też postanowiłam użyć arkusza jako tła, ale jak najbardziej widocznego. Tak powstał muzyczny notesik:


Żeby trochę rozjaśnić ciemne tło, papier miesiąca połączyłam z fragmentami arkuszy Floral i Sets. Pomysł zaś na wykończenie wziął się z metalowej plakietki z numerkiem - na pozostałych elementach papierowych czarną akrylówką namalowałam nieregularne plamki mające imitować odpryśniętą emalię:


Idąc dalej "metalowym tropem", napis z białych naklejek do kolekcji Yours Truly Glitz umieściłam w metalowej ramce:



... a całość zbindowałam czarną sprężyną Zutter. Krawędzie okładek zabezpieczyłam taśmą Tissue Tape Sketchbook.



Wnętrze notesu również delikatnie ozdobiłam motywem kwiatowym i stemplem Tima Holtza:


Zaglądajcie w tym tygodniu na bloga Craft4You, by obejrzeć inne pomysły na ten klimatyczny, starociowy papier :-)


do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: