18 maja 2012

Dla mamy...

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Dzień mamy zbliża się wielkimi krokami i właśnie w Craft4you mamy tydzień poświęcony Mamą.
Ja na tą  okoliczność zrobiłam dwie karteczki. Pierwsza w tonacji Fuksji i różu. Piękne gigantyczne stokrotki Petaloo tak wesoło uśmiechały się w pudełku. Długo nie miałam pomysłu na nie, mimo że są takie piękne. Bałam się ich rozmiaru, uwielbiająca maluśkie formy. I wydumałam, wydumałam karteluchę, oczywiście okienkową.



Stokrotka okraszona dużą dziką różą Petaloo, oczywiście w kolorze fuksji. Wszysko to na podkładzie z papieru Glitz Pretty in Pink: Ledger. Perełki otrzymałam natomiast za pomocą Perły w płynie Liquid Pearls Buttercup.



Powstała też druga karteluszka, troszkę bardziej w mrocznych kolorach.


Tutaj też przepiękna gigantyczna stokrotka w kolorze czerwonym, tym razem dopełnieniem jest welwetowa czarna róża. A wszystko to na papierze  Glitz Pretty in Pink:Stripe.
Bardzo lubię motywy perłowe Primy, kolorystycznie pięknie się wpasował. A że mama jest No.1 to i plakietka się znalazła i Timove Love.

Chciałam jeszcze przypomnieć o naszym Wyzwaniu, na które serdecznie zapraszam. :)


Funiaa

2 komentarze:

Drycha pisze...

kartki są świetne:)
...a te wielkie kwiaty... no, nie powiem, interesujące!

Oliwiaen pisze...

Wielkie brawa - u mnie te kwiatki też już swoje odleżały, bez pomysłu - a tu proszę, jak pięknie można ich użyć!