30 maja 2012

MISIOWE WSPOMNIENIA

Witam w kolejnym dniu tematycznej inspiracji: MOJA DZIECIĘCA STRONA.

Mam takie jedno ulubione zdjęcie z dzieciństwa, które po prostu musiałam właśnie na dzisiejszy post oscrapować!

Przypomina mi ono, jak bardzo lubiłam pluszowe zabawki. Jaka szczęśliwa byłam mogąc przytulić takie futrzane coś. Gdy dzisiaj patrzę na to zdjęcie rozczula mnie moja mina na nim :). I przypomina, że zawsze miło jest mieć do kogo się przytulić :). Chociażby do takiego misia. I każdy smutek od razu mija. A radość jest jeszcze większa, gdy się ją dzieli z kimś miłym :D.

To zdjęcie niezmiennie wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Powstało więc LO, które trafi do mojej ściennej galerii - żeby codziennie mieć jeszcze jeden powód do radości.


Jako bazę LO wykorzystałam papier Primy z kolekcji Nature Garden: Primrose.

Na poniższym zdjęciu lepiej widać elementy, które tworzą główną część kompozycji:


Żeby dodać trochę delikatnych kolorów wzięłam papiery z różnych kolekcji.

Zacznijmy od samego spodu:
- niebieska "koronka" oraz pasek biało-różowych kwiatów - pochodzą z arkusza naklejek Kaisercraft: Sweet Nothings,
- proporczyki: żółty (szeroki) oraz czerwony - pochodzą z zestawu papierów Webster's Pages Petite Papers: Double Collection,
- proporczyk żółty (wąski) oraz nawiasowa różowa "ramka" - są to papiery Bo Bunny z kolekcji Country Garden: Cut-Outs oraz Stripe.

Brzegi proporczyków potuszowałam tuszem Distress Brushed Corduroy, brzegi ramki oraz zdjęcia tuszem Distress Victorian Velvet. Inne wykorzystae media to: Glossy Accents (przezroczyste krople), różowe perełki w płynie Petal Pink, klej z brokatem (na kwiatkach) Stickless Icicle, farba pękająca Distress.

Farbą pękającą standardowo pomalowałam napis na LO. Literki go tworzące to tekturowe alfabety.

Resztę dodatków stanowią: urocze ćwieki mini Pewter, kwiatki - duża róża to zestaw Arcadian Violaceous, pozostałe pochodzą z zestawów: Essential 8 Wink oraz Essential 5 Peaches

Efekt lekkiej przestrzenności zapewniły mi taśmy 3D, za pomocą których umieściłam na LO proporczyki, ramkę i zdjęcie.

Dziękuję za uwagę i miłe słowo :)

Do "zobaczenia" za tydzień.


 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

IWA pisze...

Świetnie oddałaś klimat zdjęcia, cudna praca!

Karmeleiro pisze...

przepiękne LO! szare, ale wcale nie ponure!