25 maja 2012

WYZWANIE #2

Witam serdecznie wszystkich w gościnnych progach Craft4You!!!

Wspaniale poradziłyście sobie z poprzednim wyzwaniem. Piękne i pomysłowe prace.

Przyszedł czas OGŁOSIĆ następne drugie wyzwanie:


"Wyzwanie z kieszonką ..."

Kieszonki służą do przechowywania różnych rzeczy. Bardzo pożyteczne ukrywające niezliczone drobiazgi. Potrafią być bardzo przepastne, ale też i malutkie. I w różnych nietypowych miejscach.

Dowolna interpretacja, na tagi, skarby a może zdjęcie kieszonki...

Format pracy również dowolny: LO, kartka, notes, album, obiekt altered art.

Elementem, którego nie może zabraknąć w pracy jest:
- kieszonka w każdej postaci, jaka może nam przyjść do głowy.

A tak oto My odpowiedziałyśmy na to wyzwanie: 


OLIWIAEN
"U mnie kieszonka to...cała kartka właściwie :). Pokusiłam się spróbować formy criss cross pocket card - i oto efekt. Fronty dwóch baz kartkowych przycięłam ukośnie, skleiłam ich tyły razem, następnie ozdobiłam środek i oba "skrzydełka" i również skleiłam. Tak powstała kieszonka, do której wsunęłam kartonik przeznaczony na wpisanie życzeń :)."


ANIA Z PODDASZA
"Kieszonki to świetny sposób na ukrycie taga z notatkami na LO. Zrobiłam w związku z tym LO z kieszonką ukrytą we fragmencie papieru z odliczaniem na taśmie filmowej."



FUNIAA
Aż wstyd się przyznać, ale do tej pory nie miałam własnego kalendarza. Pięknego ozdobionego. Jak to się mówi "szewc bez butów chodzi". Był szaro-czerwony niczym nie wyróżniający się. Smutny i jakoś nie miałam ochoty w nim nic wpisywać. Aż w końcu przyszedł i na niego czas. Jest teraz w kolorze czekolady z kwiatuszkami. Tak jak lubię;)


Oczywiście jest i kieszonka ;). W środeczku, na wewnętrznej okładce na moje ulubione wizytówki.


A wiecie co najfajniejsze jest w nim, że jest taki "mięczaty".

PRZYPOMINAM O KIESZONKACH W TYM WYZWANIU :).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Mamy kilka ZASAD udziału w Naszych WYZWANIACH:

ROZPOCZĘCIE wyzwania - PIĄTEK - 25.V
ZAKOŃCZENIE wyzwania - ŚRODA - 6.VI - do północy
OGŁOSZENIE wyników -  PIĄTEK - 8.VI - przed ogłoszeniem kolejnego wyzwania

ZASADY:
1. Na wyzwanie można zgłosić JEDNĄ NOWĄ pracę, przygotowaną specjalnie na wyzwanie. Można ją zgłaszać również na inne wyzwania.
2.W pracy należy zastosować MINIMUM JEDEN produkt zakupiony w Craft4You.
3. Publikując pracę na wyzwanie - należy poinformować, że bierze ona udział w naszym WYZWANIU (podając link do wyzwania na blogu C4Y, w którym bierze udział) oraz podać link do użytego PRODUKTU/ów ze sklepu Craft4You.
4. Prace zgłaszamy na wyzwanie za pomocą narzędzia inlinkz, zamieszczonego pod każdym wyzwaniem. Należy tutaj podać LINK bezpośrednio do POSTA z pracą!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dla osób biorących udział w WYZWANIU przewidzieliśmy NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA - spośród zgłoszonych prac zostanie wylosowany BON o wartości 50zł na zakupy w sklepie Craft4You.


TOP 2 - DWIE prace wybrane przez Nasz Zespół Projektantek zostaną zaprezentowane na blogu oraz uhonorowane banerkiem (do umieszczenia na blogu) i niespodziankami ze sklepu :).



SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!
Bardzo ciekawa jestem czym nas zaskoczycie ;).


P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Brak komentarzy: