31 maja 2012

Dziecięcy uśmiech


Dziecięcy śmiech jest zaraźliwy. Mój był w szczególności. Moja mama wspomina, że śmiałam się niemalże cały czas. Dlatego postanowiłam uwieczni na scrapie właśnie mój uśmiech. Nie było to trudne ponieważ na większości zdjęć z dzieciństwa mam uśmiech od ucha do ucha. Wybrałam więc zdjęcie, którego kolorystyka idealnie komponuje się z przepięknymi, pastelowymi kolorami papierów z kolekcji Songbird.


Na tło LO wybrałam papier Zephyr, który z jednej strony ma przepiękne gałązki z ptaszkami i łodygi kwiatów. Komponując układ, starałam się nie zasłonić tych elementów. A wręcz je uwypuklić. Uczyniłam to embosuując łodygi kwiatów pudrem Brown Sugar i dodając kropeczki perełek w kolorze Petal Pink. Natomiast do gałązek dokleiłam listki, które wycięłam z papierów Collage i Lineage. Aby je urozmaicić, naniosłam na nie kropeczki perełek w kolorze Platinum.


 Kompozycję ze zdjęciem stworzyłam wykorzystując szereg elementów. Po lewej stronie najistotniejszą rolę odgrywa ramka wycięta z papieru Jotz, kwitków z kolekcji oraz wyciętych ptaszków. Zależało mi, aby ptaszki nie były zbyt duże. Dlatego wycięłam je z papieru w formacie A4.


 Z mniejszych papierów wycięłam także spinacz i wstęgę, które znajdują się na prawo od zdjęcia. Dodałam do niech bilecik z zestawu gumowych stempli Songbird, odbity na papierze Sunrise. Całość znajduje się na borderach wyciętych moim ukochanym dziurkaczem Doily Lace w papierach Sunrise i Mosaic. Poniżej nich dodałam biały papier wycięty dziurkaczem i podkolorowany tuszem Bundled Sage. Do kompozycji kolorystycznie pasuje zegar z zestawu naklejek kolekcji These Days. Całość kompozycji zwieńczyłam kwiatuszkiem Cottage Blossoms Orchid.


Aby całości nadać lekkość, niemalże wszystko przykleiłam za pomocą taśmy piankowej, o różnych grubościach.


 Pozdrawiam i do zobaczenia :)



- - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: