23 maja 2012

SEWING TIME

Witam serdecznie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać ramkę, którą zrobiłam z myślą o moim kąciku scrapowym. Jest w tym kąciku miejsce przeznaczone na maszynę i inne gadżety do szycia. Chciałabym trochę ozdobić to miejsce i tak powstał pomysł na dzisiejszą pracę.

Wykorzystałam tutaj papiery w rozmiarze 15x15cm z kolekcji Petite Papers: Double Collection od Webster's Pages.


Motyw główny tej ramki pochodzi z elementów tekturowych od Maya Road z zestawu Still Sew. Manekin ten najpierw potraktowałam pudrem do embosingu z serii Distress. Później żeby wyglądał na polakierowany zastosowałam bezbarwny puder do embosingu (w obu przypadkach wykorzystałam wcześniej bezbarwny tusz do embosingu).


Później wystarczyło dodać trochę kwiatów: Essential 8 Wink,  Nature Garden: Kwiatki Lucerne oraz mini różyczki.


Całość uzupełniły samoprzylepne perełki, kropki wykonane preparatem Glossy Accents oraz dodany gdzieniegdzie brokat w kleju Stickless Icicle (na kwiatkach i manekinie). Proporczyki pod manekinem i sam manekin podklejone są pianką 3D o grubości 1mm.


Napis na ramce to tekturowy alfabet od Maya Road pomalowany farbą pękającą Peeled Paint.


Teraz tylko muszę dokupić lub zrobić odpowiednią oprawę i można będzie ramkę powiesić.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Cieszę się, że znalazło się kilka chętnych mam na zawieszkę. Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że zawieszka powędruje do:


 Bardzo Cię proszę podeślij mi swój adres do wysyłki na maila: blog@craft4you.pl


Na dzisiaj to już wszystko. Do "zobaczenia".



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: