11 maja 2012

WYZWANIE #1


Witam serdecznie wszystkich w gościnnych progach Craft4You!!!

Od dzisiaj ruszamy z nową zabawą WYZWANIOWĄ, która ja FUNIAA będę miała przyjemność prowadzić. Postaram się, byście się nie nudzili i chętnie bawili razem z nami. Mamy nadzieję, że będziemy Was inspirowali Naszymi pracami,a Wy będziecie Nas dopingowali do radosnej twórczości.

Zatem OGŁASZAM dzisiaj:


"GUZIK z pętelką ..."

Dowolna interpretacja w stylu zastosowania guziczka i pętelki ze sznurka, wstążki... albo bardziej w przenośni  np. w jakiejś sytuacji, historii na LO. czy w innej pracy. 

Format pracy również dowolny: LO, kartka, notes, album, obiekt altered art.

Elementem, którego nie może zabraknąć w pracy jest:
- guziczek,
- pętelka wykonana ze sznurka, wstążki lub innych materiałów - ważne żeby była wyraźna pętelka.


A tak oto My odpowiedziałyśmy na to wyzwanie:

 

RENIA
"Wykonałam breloczek do kluczy, które noszę w pracy. Guzik jest - bo lubię mieć wszystko dopięte :), pętelka jest - na kluczyku, żeby mi się nigdy nie zgubiły. Breloczek jest mały, ale na tyle widoczny, że bez problemu znajdę go na biurku i nigdzie mi się nie zgubi."

 
MADZIOZA
"Przygotowałam breloczek w formie mini notesika zapinany na ... guziczek z pętelką".


FUNIAA
Zrobiłam album - Pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej. Dla wesołej dziewczynki. Chciałam, żeby był dostojny jak ten dzień i by patrząc na Niego serdecznie się uśmiechać. Dlatego między kwiatuszkami po przemycałam wesołe guziczki ze sznurkowymi pętelkami. I zrobiłam kwiatkowo - guziczkową zawieszkę.


PRZYPOMINAM O UŻYCIU:
 GUZIKA I PĘTELKI W TYM WYZWANIU :).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Mamy kilka ZASAD udziału w Naszych WYZWANIACH:

ROZPOCZĘCIE wyzwania - PIĄTEK - 11.V
ZAKOŃCZENIE wyzwania - ŚRODA - 23.V - do północy
OGŁOSZENIE wyników -  PIĄTEK - 25.V - przed ogłoszeniem kolejnego wyzwania

ZASADY:
1. Na wyzwanie można zgłosić JEDNĄ NOWĄ pracę, przygotowaną specjalnie na wyzwanie. Można ją zgłaszać również na inne wyzwania.
2.W pracy należy zastosować MINIMUM JEDEN produkt zakupiony w Craft4You.
3. Publikując pracę na wyzwanie - należy poinformować, że bierze ona udział w naszym WYZWANIU (podając link do wyzwania na blogu C4Y, w którym bierze udział) oraz podać link do użytego PRODUKTU/ów ze sklepu Craft4You.
4. Prace zgłaszamy na wyzwanie za pomocą narzędzia inlinkz, zamieszczonego pod każdym wyzwaniem. Należy tutaj podać LINK bezpośrednio do POSTA z pracą!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dla osób biorących udział w WYZWANIU przewidzieliśmy NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA - spośród zgłoszonych prac zostanie wylosowany BON o wartości 50zł na zakupy w sklepie Craft4You.


TOP 2 - DWIE prace wybrane przez Nasz Zespół Projektantek zostaną zaprezentowane na blogu oraz uhonorowane banerkiem (do umieszczenia na blogu) i niespodziankami ze sklepu :).



SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!
Bardzo ciekawa jestem czym nas zaskoczycie ;).

Funiaa


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

5 komentarzy:

Pampuch pisze...

Pęknie się tu u was zrobiło :)
Nowa szata i nowe twarzyczki :)
Wyzwanie ciekawe,a nagrody super :)

Kamila pisze...

Mam pytanie odnosnie produktu ze sklepu - mam mnóstwo rzeczy od Was, ale wiele pochodzi ze starszych kolekcji, które juz są niedostępne=nie da się podlinkować. Czy będą się liczyły w pracach wyzwaniowych?

p.s. piękne prace :)

Funiaa pisze...

Kamilciu :) Oczywiście że praca będzie spełniała warunki, jeżeli opiszesz co to za artykuł i jakiej firmy, oraz podlinkujesz że zakupiony w C4Y. :)

Ela 17 pisze...

Chętnie bym wzieła udział w wyzwaniu ale niestety nie mam jeszcze nic z waszego sklepu

shiraja pisze...

świetny temat wyzwania :) Pozdrawiam wiosennie