12 lipca 2021

LAYOUT SIĘGAJ GWIAZD Z ZESTAWU NIGHTFALL

 


Witam serdecznie. Czy widziałaś już super zestawy, które pojawiły się na półkach sklepu? Moje koleżanki przygotowały już inspiracje do Zestawu bajkowego i Zestawu wakacyjnego, pora na moją inspirację. Wzięłam na tapet Zestaw Nightfall z mediami iZink i przygotowałam mixed mediowy layout. Zapraszam.


Zestaw Nightfall jest idealny dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z rękodziełem, ale zachwyci też osoby, które już złapały bakcyla tworzenia. W skład zestawu wchodzi cudowna kolekcja Nightfall, tekturki i okiennice od Mintay Papers, dwie tablice malarskie Renesans, ciekawe media od Izink, szablon Kaisercraft, wstążeczki, kwiaty, półkryształki, cekiny i mikrokulki. Prezentację zestawu oraz proces tworzenia możesz obejrzeć na filmie, który już znajduje się na kanale YouTube Craft4You


W tym zestawie moją uwagę najbardziej przykuły media, dostajemy ich naprawdę sporo. Co więcej, po raz pierwszy używałam produktów iZink i z czystym sumieniem mogę napisać, że są świetne. Jeżeli lubisz testować nowe produkty, to ten kit jest absolutnym must have! 


Farb iZink można używać do malowania, ale ze względu na dosyć gęstą konsystencję wspaniale współpracują z szablonami. Mgiełka jest świetnie napigmentowana i jak zapewnia producent, nie będzie zatykała rozpylacza. Natomiast tusz pigmentowy ma szerokie spektrum zastosowań. Można nim malować jak farbą, rozcieńczać wodą i łączyć z mgiełkami, a co najważniejsze, po wyschnięciu jest permanentny.


Layout przygotowałam na dużej tablicy malarskiej, która wchodzi w skład zestawu. Wykorzystałam niemal wszystkie produkty z kitu, od siebie dodałam jedynie klej. Wstążeczki wykorzystałam do zrobienia kwiatów i jako element dekoracyjny tła. 



Zestaw jest dostępny w dwóch wersjach, z mediami iZink oraz pudrami Wow i mediami Lindy's, możesz wybrać wersję, która Tobie bardziej odpowiada. Jestem bardzo ciekawa, jakie projekty powstaną z tego i innych zestawów. Życzę miłego tworzenia :).

Ze sklepu wykorzystałam:

Pozdrawiam,









Brak komentarzy: