8 lipca 2021

EGZOTYCZNY LAYOUT NA BAZIE MINTAY

 


Dopadło mnie wakacyjne szaleństwo. Tym razem w sensie kolorów i wzorów, ponieważ moja najnowsza inspiracja aż kipi i oszałamia soczystymi barwami. A wszystko ubrane w egzotyczną kreację z piórami. Zapraszam.


Layout przygotowałam na dużym elemencie dekoracyjnym od Mintay. Przyznam się, że zakochałam się w nim na zabój. I choć jest wycięty z beermaty, czyli dosyć cienki, to spokojnie można go użyć jako bazę do projektu. Trzeba tylko pamiętać, żeby rozsądnie nakładać media i nie doprowadzić do nieestetycznego wygięcia. 


Bazę najpierw zagruntowałam białym gesso a następnie pomalowałam farbami akrylowymi. Kompozycję ułożyłam z elementów do wycinania z arkusza Sunkissed Tutti Frutti Kaisercraft oraz z książki Flora Book 5 Mintay.


Motyw przewodni kompozycji to kwiaty, użyłam ich naprawdę dużo, ponieważ właśnie tak wyobrażam sobie egzotyczne krajobrazy, z bujną fauną i florą.


Na koniec dodałam cekiny, mikrokulki i wstążeczki Old Fashion Ribbon. Bardzo fajnie, że można kupić zestawy wstążek, które idealnie pasują do poszczególnych kolekcji Mintay Papers.  


Wakacje w pełnym rozkwicie, życzę udanego odpoczynku i ciekawych miejsc do zwiedzenia. A może właśnie udasz się w tropiki i na własne oczy zobaczysz te kolorowe cuda?

Ze sklepu użyłam: 





Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam,




Brak komentarzy: