19 lipca 2021

MIXMEDIOWY LAYOUT Z NOWOŚCI OD STAMPERII + TUTORIAL

 

Witajcie

Czy widzieliście już nowości w sklepie? Moją uwagę szczególnie przykuły te od Stamperii, a dokładniej kolekcja Horses. Jasna, pastelowa... Piękna! Ja jestem zauroczona i przygotowałam dla Was mixmediowy layout z jej użyciem.



Za bazę posłużyła mi jedna strona bazy albumowej od Mintay Papers w kształcie serca. Po zagruntowaniu jej za pomocą białego Gesso Renesans, przestemplowałam ją tuszem do embossingu i nałożyłam biały puder Lindy's Gang. Następnie spryskałam całość wodą i użyłam cudownego produktu jakim jest Magical Shaker (Bratwurst Brown) - jeden produkt, dzięki któremu uzyskujemy na pracy wiele barw. W ten sposób powstało ciekawe tło.





Następnie pozostało mi już tylko ułożenie i przyklejenie kompozycji z elementów wyciętych ręcznie oraz z wykrojników. Na koniec wstążka Old Fashion Ribbon w moim ulubionym ostatnio kolorze. 




Zachęcam też do obejrzenia tutorialu na YT:





UŻYTE MATERIAŁY:











Pozdrawiam





Brak komentarzy: