1 czerwca 2021

SCHOWEK NA SKARBY Z NIBYLANDII - TUTORIAL NA PROJEKT Z KITEM BAJKOWE ZABAWY

 



Od kilku dni w sklepie Craft4You możecie kupić kit "bajkowe zabawy" do wykonania projektu z papierami Ciao Bella "Neverland" oraz mnóstwem dodatków.

Postanowiłam wykorzystać kit do wykonania stojaczka na skarby - zdjęcia, zapiski, pamiątki. 



Do bazy w kształcie motyla przykleiłam mini schowki i włożyłam do nich mnóstwo elementów z kolekcji i mat na zdjęcia.




Całość spięta jest kółeczkami na mini stojaczku, w podstawie którego ukryłam koperty na dodatkowe zdjęcia.

Napisy z kolekcji postanowiłam przykleić na kosteczkach 3d w widocznym miejscu. Są naprawdę świetne i przypominają mi beztroskie dzieciństwo :)

Jeśli chcecie wykonać podobny projekt zachęcam do wykonania go ze mną. Tutorial dostępny jest na kanale Youtube :)



Kit dostępny jest w sklepie:



Pozdrawiam serdecznie :)

 


 

Brak komentarzy: