4 lipca 2021

GOŚCINNY PROJEKT: DOMOWY DEKOR - WAKACYJNY TAMBOREK

 

Witajcie, dziś chcemy wam pokazać projekt od naszego gościa - zwyciężczyni poprzedniego wyzwania. Bardzo nam miło powitać Hanię z bloga Domowy Dekor, która przygotowała piękny wakacyjny tamborek.


Kilka słów od naszego gościa:

Witajcie. Bardzo mi miło, że mogę gościć na blogu sklepu Craft4You, w nagrodę za wyróżnienie w wyzwaniu 7. W sieci znajdziecie mnie jako Hania z bloga Domowy Dekor .Przygotowałam dla Was tamborek w wakacyjnym klimacie, pasujący do moodboardu z trwającego obecnie wyzwania na blogu. 



Tamborek podkleiłam papierem z kolekcji Suntastic od Mintay by Karola Witczak, również z tej kolekcji oraz kolekcji Vacation pochodzą elementy do wycinania. W centralnym miejscu umieściłam zdjęcie z ubiegłorocznych wakacji. Również pamiątką z tych wakacji nad morzem, a które znalazły sie na tym tamborku są muszelki i zasuszone trawki.

Ponadto projekt zawiera tekturki w morskim klimacie, muszelki z masy lekkiej, kulki 3D, gazę, kawałki płótna i sznurek jutowy. Tradycyjnie nieodłącznym elementem moich prac jest wstążka satynowa, uwielbiam je i często używam. 


W nawiązaniu do czerwonego koloru z moodboardu pomalowałam jedną z tekturek czerwoną farbą, którą dodałam również odrobinę do masy lekkiej, aby uzyskać odcień czerwieni dla rozgwiazdy. 
Mam nadzieję, że zainspirowałam kogoś do zabierania ze sobą z wakacji pamiątek, czasem choćby mała muszelka czy zwykła trawka może się przydać. " 

Użyte produkty ze sklepu: 

Pozdrawiam 
Hania. 

Brak komentarzy: