10 lipca 2021

GOŚCINNY PROJEKT: MAGDA - TAG ZE ZDJĘCIEM

Dziś inspiracją do naszego trwającego jeszcze wyzwania jest projekt gościnnej projektantki Magdy. Jej praca to wakacyjny tag ze zdjęciem w delikatnych kolorach. Zapraszamy do obejrzenia.

 

Kilka słów od Magdy:

Witajcie.

Bardzo mi miło poraz drugi gościć na blogu Craft4you. 
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dekoracyjny tag ze zdjęciem według tablicy nastrojów z Wyzwania 9. 


Tag okleiłam papierem scrapbookingowym, dodałam wzory pastą zwiększająca objętość Renesans. Muszelki zabezpieczyłam gesso i pomalowałam białą farba akrylową, po czym nałożyłam embossing na gorąco. 


Pod największą muszlę podłożyłam cztery muszelki z kalki z wyembosowanym wzorem. Do wykończenia pracy posłużyły mi mikrokulki i bladozłoty brokat.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka forma dekoracji.

Pozdrawiam serdecznie, 
Magda



Produkty dostępne w sklepie: 


Brak komentarzy: