10 lipca 2021

PUDEŁKO PODRÓŻNIKA


 

Witajcie.

Nowa kolekcja papierów od Mintay Papers - Next Trip, zainspirowała mnie do stworzenia pudełeczka na zdjęcia i pamiątki z podróży.




Pudełko powstało na bazie exploding boxa, który ozdobiłam tymi wspaniałymi papierami. Może ono stanowić doskonały prezent dla miłośnika podróży. W środku, na każdym boku, znajduje się kieszonka, która może pomieścić kilka zdjęć, notatki lub inne drobiazgi z podróży - np. bilety. Ja postanowiłam każdą kieszonkę przeznaczyć na inną podróż, tak więc pudełko pomieści wspomnienia z czterech różnych miejsc.




Zazwyczaj bogato i przestrzennie zdobiony środek exploding boxa tym razem ozdobiłam na płasko, aby mógł się zamykać też na "lewą stronę". W ten sposób może stanowić fajną dekorację - coś w stylu ramki na zdjęcia. Do dekoracji oprócz papierów, użyłam zestawu wyciętych elementów z tej samej kolekcji. Wieczko pudełka dodatkowo zdobi sznurek i wstążka Old Fashion Ribbon.







UŻYTE MATERIAŁY:






Pozdrawiam.





Brak komentarzy: