1 marca 2021

TAKE RISKS - MEDIOWY TAG


Hej. Zapraszam was dziś do obejrzenia taga, który początkowo miał być okładką mini albumu. Oczywiście, jak to ja, zmieniłam zdanie w trakcie procesu i  zdecydowałam, że będzie to samodzielny projekt.
Zanim przystąpiłam do naklejania elementów, pokryłam bazę białym gesso i nakleiłam papier bazowy - wycięłam fragment  z opakowania po wycinankach 49 and Market. 
Następnym krokiem było ułożenie kompozycji i przyklejenie elementów. Pojawiły się odlewy z żywicy, metale Tima Holtza oraz kwiaty.


Do kolorowania wykorzystałam farby akrylowe oraz fluidy DecoArt. Po wyschnięciu delikatnie przecierałam elementy białym gessem na sucho.




 WYKORZYSTANE PRODUKTY: 


 Klej Aleene's Original Tacky Glue 59ml    We R Memory Keepers Detail Scissors.jpg
   



pozdrawiam,

Brak komentarzy: