14 marca 2021

ALBUM VINTAGE W STYLU HOLLYWOOD


Cześć :)

Zapraszam do obejrzenia mojej pierwszej pracy dla Craft4you. Strasznie się cieszę, że będę częścią DT, mam nadzieję, że moje projekty zainspirują Was do tworzenia. Koniecznie podzielcie się z nami Waszymi pracami, jeśli wpadną Wam do głowy pomysły po obejrzeniu tego albumu.

Tak, właśnie album wybrałam na pierwszy projekt DT. Po pierwsze - to moja najukochańsza forma, a po drugie papiery Ciao Bella są fantastyczne to takiego projektu. 

Hollywood, kino lata 20,  - to motyw przewodni kolekcji Modern Times. Postanowiłam w związku z tym na okładce umieścić klaps filmowy, który wykonałam z beermaty, oklejonej płótnem i przemalowanej białym i czarnym gesso. Do tego elementy wycięte z kolekcji z poszarpanymi brzegami, tusz Distress w kolorze vintage photo i nieco złotego wosku. Album wiązany jest na wstążeczkę.






Kolekcja papierów tak bardzo mi się podoba, że postanowiłam nie umieszczać mat na zdjęcia na kartach. Na pierwszy rzut oka widać tylko elementy z kolekcji. Na każdej stronie jest klapka zamykana na magnes, pod którą zmieści się kilka zdjęć 9x13 cm. Wewnątrz dodałam odbite stemple Ciao Bella "Urban Borders", które dodatkowo wyembosowałam proszkami WOW. Wykorzystałam kolor złoty oraz dodatek Wow changers sheen - dzięki temu stempel zyskał połysk o bardziej zgaszonym odcieniu, niż oryginalny złoty. 

Dodatkowo na każdej stronie jest kieszeń z matą na zdjęcia - odbiłam na niej kliszę używając jedynie białego gesso i pędzla, nieco postarzyłam Distressem. 








Koniecznie dajcie znać, jak Wam się podoba mój album i czy zachęciłam Was do wykorzystania tej kolekcji :)


WYKORZYSTANE PRODUKTY:








Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy: