30 marca 2021

RAMKA Z TAGIEM + VIDEO TUTORIAL



Witajcie.

Może jeszcze nie wszyscy zauważyli, ale większość moich projektów to w 100% papier. Tym razem jednak postanowiłam trochę zaszaleć ;) Wykonałam zmediowną ramkę z warstwową kompozycją i metalowymi elementami, której powstawanie możecie prześledzić w tutorialu.




Do wykonania projektu użyłam ramki na zdjęcie, którą zagruntowałam i ozdobiłam produktami Renesans - białe Gesso i drobnoziarnista masa piaskowa. Wnętrze ozdobiłam za pomocą papierów i kwiatów Kaisercraft. Punkt centralny to tag wycięty z arkusza papierów Mintay, z ciekawym hasłem - z zestawu stempli Ciao Bella oraz piękną wstążką z wzorem kluczy.

Ciekawy element kompozycji stanowią kształty z wykrojników Tima Holtza zembossowane złotym pudrem WOW. Posłużył mi on również do podrasowania tła.




Nie mogło też zabraknąć chlapań - wykonałam je farbą DecoArt Extreme Sheen w odcieniu Rose Gold oraz czarną farbą akrylową.

I na koniec piękne metalowe elementy Mitform, umocowane na żel Heavy Body Renesans. Użyłam ich (nie wiem dlaczego dopiero teraz) pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni.






Myślę, że taka kompozycja może śmiało stanowić niebanalną ozdobę wnętrza. Dajcie znać co Wy o niej sądzicie i zapraszam do obejrzenia tutorialu.


UŻYTE MATERIAŁY:





Pozdrawiam.






Brak komentarzy: