6 marca 2021

RAMKA - REMEMBER THIS


Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z mediową pracą recyklingową. Przerobiłam ramki na zdjęcia wykorzystując m.in. papiery od Ciao Bella :)
Zapraszam dalej!



Korzystając z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet składam najserdeczniejsze życzenia :) 
Postanowiłam zrobić sobie prezent w postaci ramek :)
W pierwszej kolejności na moje ramki nałożyłam gesso. Wykorzystałam nową markę, która zagościła na naszych półkach- Renesans. Z tej samej firmy użyłam również masy piaskowej drobnoziarnistej. Koloru mojej pracy nadały mgiełki od Lindy's Stamp Gang z kolekcji Moon Shadow. 
Świetnie sprawdziły się gotowe kwiaty od 49andMarket. W dole posta zdjęcia ramek przed obróbką, które nie wyglądały zbyt atrakcyjnie ;)






                                 



Wykorzystane materiały



























Brak komentarzy: