2 marca 2021

LAYOUT - "FOREVER IS COMPOSED OF NOWS"

Cześć, 
Dziś przygotowałam dla Was layout z kolekcji Sicily Ciao Bella. Jeśli lubicie śródziemnomorskie klimaty i tęsknocie trochę za wakacjami, ta kolekcja przypadnie Wam do gustu.
Z różnych arkuszy wycięłam dość sporo elementów, skupiając się głównie na motywach roślinnych. Niewielką okiennicę pociągnęłam białym gesso, a następnie pastą crackle paste. Całość kompozycji postanowiłam zbudować w oparciu o kafelki z charakterystycznymi sycylijskimi wzorami i cytryny. Żeby tło było ciekawsze, nałożyłam wzór przez maskę przy użyciu tej samej pasty pękającej i dodałam odrobinę koloru mgiełką Flat Fabios w kolorze Sandra Dee Sepia. 
 
Lubię używać odlewów, dlatego i w tym projekcie nie mogło ich zabraknąć. Mam poczucie, że stanowią idealne dopełnienie kompozycji. Te pomalowałam wcześniej Fluidami DecoArt w kolorach Cobalt oraz Prussian Blue, a następnie przeszczotkowałam białym gesso, żeby wydobyć detale. Mam nadzieję, że ten layout przypadnie Wam do gustu :)





WYKORZYSTANE PRODUKTY:
 








 
Uściski,


Brak komentarzy: