27 lutego 2021

GOŚCINNY PROJEKT: FLAMINGO SCRAPBOOKING - KARTKA Z SHAKER BOX'EM


Hej, dziś zapraszamy was do obejrzenia inspiracji gościnnej, która została przygotowana przez zwycięzcę ubiegłego wyzwania - Klaudię.

Kilka słów od naszego gościa:

Witam serdecznie!
Jest mi bardzo miło gościć na blogu sklepu Craft4You z moją inspiracją.

Mam na imię Klaudia i tworzę jako Flamingo Scrapbooking & Handmade.
Możecie znaleźć mnie na instagramie @flamingo_scrapbooking oraz na FB https://www.facebook.com/flamingoscrapbooking/.


Jako inspirację przygotowałam kartkę w formacie DL, wykorzystując kolekcję papierów Autumn Sunset od Primy. 


Brzegi papieru przyciemniłam brązowym tuszem aby nadać jej lekko vintage'owy klimat. Na środku pracy umieściłam shaker box okienko a w nim złoty brokat, który również pojawia się na tekturkowych listach w mojej kompozycji.


Kartkę ozdobiłam kwiatami od Primy oraz piękną wstążką vintage w kolorze brudnego różu.
Aby wykończyć moją pracę dodałam jeszcze perełki, małe kamyczki i szklane kulki, a na koniec pochlapałam ją delikatnie białą farbą.

Mam nadzieję, że inspiracja przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam Was serdecznie, 

Klaudia.


Materiały użyte w pracy:

https://craft4you.pl/pl/p/Tusz-Distress-Oxides-Brushed-Corduroy/5782 

Brak komentarzy: