5 lutego 2021

Alice in Wonderland - Home decor z zegarem

 


Witajcie. Dziś przygotowałam dla Was home decor z papierami i foremkami  Stamperii z kolekcji "Alice in Wonderland". Zapraszam na dzisiejszy post.

Zapraszam Was do krainy magii, awangardy i pięknego kolorowego dzieciństwa. Myślę, że większość z Was zna historię małej Alicji, która przez przypadek trafia do zaczarowanego świata, gdzie nic nie jest takie jak być powinno. Moja inspiracja oparła się na tej właśnie opowieści i jest moja interpretacją baśniowej krainy.

Z dwóch baz hdf w kształcie koła postanowiłam wykonać home decor i nawet udało mi się zrobić miejsce na malutki zegarek (budzik), który nawiązuje do cytatu śmiesznego królika, który zawsze sprawdzał czas. Do wykonania dekoracji użyłam papirów Stamperia oraz formy do odlewów. Całości dopełniają kwiaty z formy sylikonowej od Prima Marketing. Ponadto do pomalowania dekoracji użyłam fluidów DecoArt oraz farb akrylowych tej samej firmy. Wszystkie materiały znajdziecie pod zdjeciami.









A tutaj kilka zdjęć w świetle dziennym, niestety u mnie pogoda nie dopisuje i za oknem deszcz. 




MATERIAŁY:


   


   

   

   
   






Brak komentarzy: