6 lutego 2021

WATCHING AND WAITING - MEDIOWY TAG

Cześć,

Dziś mam dla Was tag z mnóstwem dodatków od Tima Holtza. Postawiłam na surowość bazy i odrobinę koloru z fluidu DecoArt w kolorze Quinacridone Violet. Zakochałam się po prostu w tym odcieniu!

Na bazę nakleiłam papier ryżowy i zabezpieczyłam go całego clear gesso. Następnie przykleiłam kilka metalowych elementów, w tym tryby od Tima Holtza. Przed przyklejeniem głównej części kompozycji z diecut'ów, dodałam fragment opakowania od mniejszego zestawu trybów, nieregularnie do wcześniej przycinając.

Czas na kolor. Nałożyłam kilka kropli fluidu bezpośrednio na tag i rozpsikałam wodą, żeby uzyskać fajny rozmyty efekt. Bardzo delikatnie podsuszyłam prace uważając, żeby nie stopiło się plastikowe opakowanie oraz skrzydełka. Zostawiłam tag na chwilę, żeby dosechł, i zrobiłam kilka chlapań tą samą farbą. Jeszcze tylko napis i tag gotowy ☺️




WYKORZYSTANE PRODUKTY :









Uściski, 




Brak komentarzy: