1 lutego 2021

KARTKA SCHODKOWA - BAZA KROK PO KROKU

 


Witajcie:)
Przygotowałam dla Was kartkę schodkową. W poście znajdziecie szybki tutorial:)
Zapraszam dalej!



W pracy nad kartką wykorzystałam kolekcję papierów od Graphic45 Blossom. Wykorzystałam również karty z prezentowanej kolekcji. W kompozycji posiłkowałam się wykrojnikami Sizzix.





Bazę kartki stanowi arkusz papieru craftowego wymiarów 30.5 na 30.5 cm. W pierwszym kroku bigujemy go równo w połowie.


Przyłożyłam sobie jedną z kart z zestawu Blosssom w wymiarze 3x4 cale czyli około 7.6x 10,2 cm. Była ona wyznacznikiem dla pozostałych rozmiarów.



Zaznaczyłam odległości pomiędzy którymi bigujemy miejsca zagięć. Wymiary podane w centymetrach.


pomiędzy pierwszym a ostatnim bigowaniem nacinamy.


Tak wygląda nasza baza :)




Wykorzystałam
















Brak komentarzy: