12 października 2018

CZEKOLADOWNIKI W STYLU BOHO


Witam Was w piękny, jesienny dzień i zapraszam do obejrzenia mojej najnowszej inspiracji. Tym razem postanowiłam przygotować coś praktycznego. Uznałam, że najodpowiedniejsze będą czekoladowniki, które można wykorzystać jako niezobowiązujący prezent, nie tylko z okazji Dnia Nauczyciela.

Na warsztacie wylądowała kolekcja "Gypsy Roses" od Kaisercraft i tak mnie zafascynowała, że powstały od razu cztery pudełeczka. Oliwkowa zieleń połączona z kolorem ciemnego wina to niezwykle efektowne połączenie. Motywy występujące na papierach i dodatkach to nawiązania do stylu boho - znajdziecie tu łapacze snów, piórka i ozdobniki o etnicznym charakterze. Oczywiście, w kolekcji nie brakuje pięknych, kwiatowych kompozycji.





Jak widzicie, wykorzystałam wycięte z papieru kwiaty, które uzupełniłam dodatkami z zestawu die-cutów oraz listkami pomalowanymi akwarelami. Aby wzbogacić kompozycje dodałam sizalu, ufarbowanej na różowo gazy oraz białych kamyków.


Papierowe kwiaty pokryłam odrobiną pasty z perełkami, dzięki czemu pięknie odbijają promienie słońca.





Świetnym uzupełnieniem prac z kolekcji "Gypsy Roses" są także piórka z masy papierowej, uzyskane z silikonowej foremki. Moje pomalowałam odrobiną rozwodnionej akwareli, aby idealnie pasowały do całości.





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Gypsy Rose: Free Spirit
Gypsy Rose: Inspiring
Gypsy Rose: Thatching
Gypsy Rose: Wanderlust

DODATKI:
Gypsy Rose: Die-cut
WOW! Silikonowa foremka Feathers
Kwiaty Cranberry Paper Blooms

MEDIA:
Tusz Distress Tattered Rose

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: