13 października 2018

MINTAY PAPERS POLECA SIĘ NA DZIEŃ NAUCZYCIELA


Mintay Papers przebojem wkroczyło na scrapowe salony i wcale się nie dziwię są przepiękne! Mam prawie wszystkie kolekcje, ale na okazję wykonania kartek na Dzień Nauczyciela wybrałam zestaw "Dear Diary". Powstały trzy podobne kartki, różniące się jednak detalami kompozycyjnymi. 

Nie zapomniałam o mediach w mojej inspiracji, choć kartki wyglądają "czysto". Odciski z masy, tekturki i ołówki odmieniłam dodając im koloru i blasku.


W pierwszej kartce dodatki zabarwiłam tuszem Distress "Abandoned Coral", lecz jego odcień delikatnie odbiegał od mojego wyobrażenia. Dodatkowo pokryłam wszystkie elementy pigmentem Lindy's Stamp Gang "Steampunk Sepia" z zestawu "Industral Chic". Dzięki temu zabiegowi koralowy odcień zdecydowanie się zmienił. 


Aby nieco postarzyć odciski z masy dodałam jeszcze jeden kolor pigmentu "Steel Shimmer". Połyskujący pigment pięknie zebrał się w zagłębieniach odcisków uwydatniając, mało widoczne wcześniej detale. 


Wszystkie tekturki pokryłam embossingiem na gorąco, przy użycie pudru Lindy's Stamp Gang "Queen Sheeba's Silver"


W kolejnej kartce wszystkie dodatki mają kolor uzyskany dzięki pigmentowi "Steampunk Sepia". Odciski dodatkowo postarzyłam złotą farbą, a tekturki znów pokryłam pudrem do embossingu. 


Wprawne oko dojrzy na listeczku Glossy Accents firmy Ranger. Niegdyś był to dla mnie nieodłączny element każdej pracy i dziś przypomniałam sobie o tym preparacie. 


W centrum każdej kartki znajdują się obrazki, które wycięłam z arkusza Minty Papers Papier 06. Tak się złożyło, że obrazki świetnie wpasowały się na okazję Dnia Nauczyciela. 


W trzeciej kartce wszystkie zabiegi z mediami są oczywiście powtórzone, zmieniły się dodatki i strona po której ułożona jest główna kompozycja. 


Mintay Papers są tak zaprojektowane, że znajdziemy w nich sporo elementów do wycinania. Ja bardzo nie lubię wycinać, więc kompozycje uzupełniłam wycinankami z wykrojników. Przymierzam się jednak do powycinania elementów ozdobnych na zapas i przygotowania jakiegoś fajnego projektu z wycinankami w roli głównej.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:




Brak komentarzy: