18 października 2018

EXPLODING BOX Z OKAZJI DNIA NAUCZYCIELA

Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji pokarzę Wam exploding boxa jaki wykonałam dla wychowawczyni mojego syna z okazji Dnia Nauczyciela.
Zapraszam dalej!




Do przygotowania bazy wykorzystałam cudną kolekcję Mintay by Karola Witczak 7th Heaven.
Połączyłam róż z błękitem. Wieczko boxa ozdobiłam kwiatami wyciętymi z tego arkusza ;)


Ścianki boxa ozdobiłam cudownie pasującą do tematu kolekcją Mintay by Karola Witczak Dear Diary. W pierwszej kolejności wycięłam ramki z arkusza 06, następnie z tego samego papieru elementy ozdobne, które warstwowo umiesiłam za pomocą kwadracików 3D 2mm. Bardzo przydatny okazał się również ten arkusz, który pomógł w dekoracji centralnego punktu boxa.









WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY 
Kolekcja Mintay by Karola Witczak Dear Diary
Papier 06
Elementy do wycinania 
Kolekcja Mintay by Karola Witczak 7th Heaven
Papier 05
Papier 01 
Papier 03 


DODATKI
Kwiaty Fairy Floss Paper Blooms
Tasiemka satynowa PinkParrot Green
Idea Ology Heirloom Roses 


NARZĘDZIA
Trymer Super Trimmer 

MEDIA I KLEJENIE
Tusz Distress Vintage Photo
Arkusz kwadracików 3D 2mm


Brak komentarzy: