27 października 2018

ŚWIĄTECZNE PUDEŁECZKO NA PREZENTY


Witajcie Kochani:),
co prawda przed nami dopiero Dzień Wszystkich Świętych i nadal trwa przepiękna polska jesień,
ja jednak oczarowana obłędnymi papierami Mintay by Karola Christmas Stories, chciałabym pokazać Wam dziś kartkę pudełeczko na gwiazdkowe drobiazgi:).
Pudełeczko jest małe, ma wymiary mniej więcej pudełka do papierosów, wykonałam je z jednego arkusza paieru wizytówkowego A4, oraz papierów Chrostmas Stories.




Pudełeczko nie jest moim pomysłem, jak je wykonać możecie podejrzeć TU,
ja je nieco "przerobiłam: dostosowując do własnych potrzeb, a przede wszystkim zamieniając cale na centymetry.










Do pudełeczka możemy włożyć, tak jak ja, pierniczki, lub jakieś inne słodycze, albo drobny prezent w postaci biżuterii, karty podarunkowej, albo cokolwiek Wam przyjdzie do głowy:).













UŻYTE MATERIAŁY

PAPIERY:

NARZĘDZIA:

Brak komentarzy: