20 października 2018

W OCZEKIWANIU NA DESZCZOWE DNI


Witajcie u progu dżdżystej jesieni. Wprawdzie u mnie jeszcze nie pada, ale spodziewam się tego lada moment. I przyznam Wam szczerze, że wcale mnie nie cieszy taka perspektywa. Postanowiłam jednak nie pogrążać się w jesiennej melancholii i w oczekiwaniu na deszczowe dni stworzyć coś w letnim, wakacyjnym klimacie.

Uznałam, że najlepszym rozwiązaniem będzie wielobarwny layout pełen przeuroczych kwiatów. Do wykonania go użyłam papierów z kolekcji "Gypsy Rose" od Kaisercraft. Bazę stanowi arkusz "Free Spirit", który podmalowałam troszkę akwarelami. Wykonałam też embossing za pomocą maski "Fancy Flourish", ale dość słabo widać to na zdjęciach. Jeśli się przyjrzycie, to zauważycie ten efekt w prawym górnym rogu pracy.


Wokół umieszczonego centralnie zdjęcia przykleiłam bardzo dużą ilość kwiatów. Chodziło mi o wrażenie lata w jego pełnej krasie - emanującego ciepłem i obfitością. Wykorzystałam Die-cuty oraz kompozycje kwiatowe wycięte z arkusza "Inspiring".


Przy łapaczu snów nie mogło zabraknąć odcisku z foremki w kształcie piórka. Natomiast kompozycje kwiatowe wzbogaciłam kamyczkami, koralikami i mikrokulkami. Na koniec pochlapałam całość odrobiną białej Ecoliny.







WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Gypsy Rose: Free Spirit
Gypsy Rose: Inspiring

DODATKI:
Gypsy Rose: Die-cut
Gypsy Rose: Maska Fancy Flourish
Foremka silikonowa Feathers
Kwiaty Cranberry Paper Blooms
Kwiaty Papierowe Garden Seed Natural Blush

MEDIA:
Ecoline 100 White
Amsterdam Pearl Medium
Dina Wakley Gesso Clear
Tusz Distress Peeled Paint

Mam nadzieję, że adaptację do nowych warunków atmosferycznych, podobnie jak ja,
przejdziecie w pogodnym nastroju.
Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: