21 lipca 2018

WAKACJE Z MEDIAMI: BLEJTRAM Z KOTWICĄ - TUTORIAL


Cześć,

Dziś kolejny wpis z cyklu Wakcje z mediami. Przygotowałam dla was wakacyjną pracę w klimacie morskim wraz z tutorialem na ozdobienie kotwicy z mdf.

Zapraszam serdecznie!

Na początku standardowo pokryłam całość białym gesso 13arts. Nakładałam je za pomocą pędzla, którym potem przykładałam do pomalowanych miejsc, aby stworzyć dodatkową teksturę (widać to na zdjęciu).


Następnie za pomocą tego gesso dodałam wzór nałożony przez mini maskę Tima Holtza z zestawu 35. Nakładałam ją w różnych miejscach, a niektóre celowo rozmazałam szpachelką. Wszystko zależy od tego, jaki efekt chcecie uzyskać.

   
Kolejnym krokiem było przywiązanie sznurka oraz przyklejenie gazy za pomocą gel medium firmy Amsterdam. W ten sposób stworzyłam podstawę do kompozycji, którą będę układać na końcu. Poza tym, te elementy kojarzą mi się z morzem :)


Potem szpachelką nałożyłam w wybranych miejscach pastę pękającą. Wszystkie te zabiegi pozwalają stworzyć dodatkowe tekstury.


Dodałam kilka pasujących tekturek - wodorosty oraz ster. Na tym etapie wszystko już było gotowe, aby zacząć zabawę z kolorami! Rozpoczęłam od spryskania kotwicy mgiełką Lindy's Stamp Gang w kolorze Mad Hatter Mint.


Korzystając z zestawu farb w proszku magicals od Lindy's Stamp Gang, sprawiłam, pokolorowałam elementy wybranymi kolorami. Suchym pędzelkiem sypałam trochę proszku i spryskiwałam to wodą i suszyłam. Powtarzałam ten proces używając różnych kolorów aż do momentu, gdy uzyskałam zadowalający mnie efekt. Warto dodać ciemniejsze w miejscach, gdzie występują spękania, dzięki temu stają się one bardziej widoczne!


Na samym końcu tworzyłam kompozycję, w której znalazły się szklane buteleczki wypełnione piaskiem, metalowe gwiazdki, perły oraz oczywiście muszelki.


Kotwica jest częścią większej pracy - blejtramu. Spójrzcie jak wygląda całość!




 Poniżej widać spękania podkreślone farbą i preparatem glossy effect Ranger, który jest idealny do morskich prac!


Mam nadzieję, że kurs wam się spodobał i że pomoże wam w tworzeniu waszych własnych wakacyjnych dekoracji.

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
gesso białe 13arts
pasta pękająca Rangers
pearl medium Amsterdam
magicals Praire Wildflowers Lindy's Stamp Gang
mgiełka Screamin' Banshee Black Lindy's Stamp Gang
mgiełka Mad Hatter Mint Lindy's Stamp Gang
glossy accent Ranger
gel medium  Amsterdam

INNE:
klej Tacky Glue
maska Tim Holtz set 35
elementy ozdobne, Idea-Ology: Metal Adornments Stars Tim Holtz


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



2 komentarze:

wioleta000_82 pisze...

Fantastycznie wyszło! Bardzo mi się podoba :)

Alicja pisze...

Bardzo się cieszę, dziękuję :)