17 lipca 2018

MAGIC


Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji zapraszam na Art Journalowy wpis. Zabawa z czarnym tłem przynosi wiele frajdy, zachęcam więc Was do własnych eksperymentów:)
Zapraszam dalej!



Białe kartki pokryłam czarnym gesso, następnie na ich środek użyłam gesso białe. Po wyschnięciu przez maskę Kaisercraft Miss Betty Unravelled nałożyłam tusz do embossingu Distress Clear i posypałam pudrem do embossingu Super Fine Black. Kolor nadałam za pomocą sproszkowanych pigmentów od Lindy's Gang wykorzystując odcienie różu,fioletu i żółtego z zestawów Under the Boardwalk i Jingle Bells.
Na czarnych kartkach odbiłam tuszem do embossingu Distress Clear kwiaty oraz kobietę ze skrzydłami z zestawu Fairy Garden Stamp Clear i pokryłam pudrem do embossingu White. pracę wykończyłam m.in. stemplami Kaisercraft Fairy Garden Stamp Clear, Texture Clear Stamp Botanical i Texture Clear Stamp Flutter







WYKORZYSTANE MATERIAŁY
Grunt akrylowy Gesso Biale
Grunt akrylowy Gesso czarne
Magical Flat Powders Under the Boardwalk
Magical Shimmer Powders Jingle Bells
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Botanical
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Flutter
Stempel Kaisercraft Fairy Garden Stamp Clear
Maska Miss Betty Unravelled
Tusz Archival Jet Black
Puder do embossingu Super Fine Black
Puder do embossingu White
Tusz do embossingu Distress Clear


Brak komentarzy: