11 lipca 2018

PUDEŁECZKA



Witam serdecznie!
Dzisiaj delikatnie, pastelowo - ślubnie. A to za sprawą pięknych papierów Prima Marketing  z kolekcji Cherry Blossom i  Amelia Rose.  Papier piękny, bardzo dekoracyjny, zdobiony złotymi motywami, niewiele potrzeba, żeby wyczarować ślubne dekoracje.
Jesteście ciekawi szczegółów? -  zapraszam dalej!



Dziurkacz - EK Success - taśma filowa

Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.






 Kwiatki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 
Listki tuszowałam akwarelą Ecoline gold





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: Prima Marketing

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
Dziurkacz - EK Success - taśma filowa

DODATKI:
Tasiemka Vintage - Wrinkled Ivory

MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że pudełeczka przypadną Wam do gustu.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy: