14 lipca 2018

KARTKA Z OKIENKIEM


Witajcie sobotnio:),
jako że lato w pełni dziś przygotowałam dla Was kartkę z okienkiem z przepięknymi stemplami DreamerLandCrafts i Gorjuss Santoro:).



Kartka dość prosta w przygotowaniu - na samym początku przyciełam kwadratową bazę o wymiarach 11x11cm, następnie z papieru bazowego w kolorze mięty wycięłam troszkę mniejszy kartonik, taki sam wycięłam także z papieru akwarelowego, na którym później odbiłam dzięcięcą parkę.
Tak przygotowany obrazek wkleiłam do środka kartki, na wierzch kartki przykleiłam miętowy kartonik, a następnie wycięłam w nim kółko.
Okienko ozdobiłam stemplami z najnowszych zestawów Gorjuss Santoro (Gorjuss Santoro Bluebird's Proposal i Gorjuss Santoro Time To Fly).
Kartka prosta, ale trochę inna niż zwykle:).







UŻYTE MATERIAŁY

STEMPLE:
zestaw stempli Tim Holz  Cling Mount Stamps Reindeer Flight

TUSZE:


1 komentarz:

Madzioza pisze...

Ale śliczna!