19 lipca 2018

EXPLODING BOX PEŁEN KWIATÓW


Lato nieodłącznie kojarzy się z sezonem ślubów i wesel. Zatem dziś przygotowałam coś specjalnego na tę właśnie okazję - eksploding box pełen kwiatów i intensywnych barw.



Swoją pracą chcę Was ponownie zachęcić do sięgnięcia po papiery Graphic 45 z kolekcji "Floral Shoppe". Jeśli tak, jak ja, lubicie kwieciste wzory i wyraziste kolory, to z pewnością odnajdziecie się w tworzeniu przy ich udziale! Dla mnie praca z tymi papierami to niesamowita przyjemność!
Prezentowany dziś box ma dość skromnie ozdobioną zewnętrzną stronę (o ile w przypadku "Floral Shoppe" możemy mówi o skromności!). Oczywiście, nie licząc kompozycji kwiatowej na wieczku. Niemniej jednak ścianki są w dość ciemnej kolorystyce, którą nadałam im przy użyciu Floral Shoppe: Indigo Lilies.



Natomiast wnętrze (chociaż stworzone również z wykorzystaniem tego samego arkusza) to ognista karuzela barw! W jej uzyskaniu pomogły mi pigmenty: Ayeeda Shiny Powder Orange oraz Magical Shaker: Oktoberfest Orange. Polecam Waszej uwadze szczególnie ten ostatni, który po spryskaniu wodą daje zachwycające efekty w postaci plam o różnej intensywności.
Dla wzbogacenia efektu ścianki boxa pokryłam odbitkami stempli w kolorze czarnym.


Na tak przygotowanym tle tekturki pokryte białym pudrem do embossingu prezentują się niesamowicie pięknie. Wraz z nimi użyłam tagów, również z kolekcji "Floral Shoppe", które okazały się idealną dekoracją do exploding boxa!





W centrum pudełka umieściłam trójwymiarowy, papierowy tort, na bogato ozdobiony pięknymi kwiatami 49 and Market. Ich zróżnicowane rozmiary fantastycznie sprawdzają się podczas budowania wieloelementowych kompozycji.



Na koniec, w kwiatowej kompozycji wieczka umieściłam skrzydlate serce, które podkreśla przeznaczenie pudełka.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:

Floral Shoppe: Indigo Lilies
Floral Shoppe: Pink Lilies

DODATKI:

Kwiaty papierowe 49 and Market Vintage Potpourri Cerise
Kwiaty papierowe 49 and Market Vintage Potpourri Yellow
Floral Shoppe: Tags&Pockets
Tasiemka Satynowa z Kropeczkami Mauve

MEDIA:

Ayeeda Shiny Powder Orange
Magical Shaker: Oktoberfest Orange
Tusz Distress Clear do Embossingu
Puder do embossingu Ranger: White

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy: