17 stycznia 2018

SERDUSZKOWE KARTECZKI ...



Witajcie !!!
W tym tygodniu na blogu dominują serduszka Ja też stworzyłam serduszkowe karteluszki.
Zobaczcie sami….


Przepiękna kolekcja Mintay by Karola – Together, idealne pasuje do serduszek. Motywy ptaszkowe nadają lekkości. Moje serduszka są wyjątkowo przestrzenne , zbudowane z kilku wyciętych wykrojnikiem serduszek. Dodatkowo przyozdobione delikatnymi kwiatuszkami - Garden Seed Natural Blush firmy 49 and Market. Bardzo lubię dratwę i tu ja także przemyciłam – Dratwa Naturalna Barwiona Różowa.












WYKORZYSTANE MATERIAŁY:
PAPIERY:
arkusz Mintay by Karola – Together 01
arkusz Mintay by Karola – Together 03
arkusz Mintay by Karola – Together 05

DODATKI:
kwiaty papierowe - Garden Seed Natural Blush

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I tak śnieżnie pozdrawiam...
Pozdrawiam serdecznie :)




Brak komentarzy: