24 maja 2012

Obrazek do kącika krawieckiego


Witajcie w kolejny upalny dzień!

Dzisiaj pozostaniemy w kręgu szycia i obrazków do kącików krawieckich. Przygotowałam na dzisiaj obrazek do kąciku krawieckiego mojej bratowej. Pomysł na tematykę krawiecką sam mi się narzucał, kiedy dostałam do rąk papiery Webster Pages z książeczki zawierającej kolekcję Trendsetter


Tematyka krawiecka skłoniła mnie to wykonania pachworkowego tła. Pomysł ten jest bardzo dobrym rozwiązaniem, kiedy dysponujemy jedynie małymi papierami albo ścinkami, a planujemy zapełnić nimi większe tło. Na obrazku, jako główne punkty przyciągające wzrok,  zamieściłam tekturowy manekin z zestawu Still Sew Maya Road, dziką różę w kolorze fuksji, oraz postać wyciętą z jednego z papierów z zestawu Trendsetter, którą podkleiłam pianką 3d. Z papierów tych wycięłam nie tylko postać, ale także małe manekiny, motylki oraz gałązkę z kwiatami i klatką.



Z papieru Graphic 45 Moulin Rouge, wycięłam paryski znaczek pocztowy. Aby nadać mu lekko sprany kolor, pociapałam go trochę farbą Lake Mist.  Natomiast z zestawu naklejek do kolekcji These Days marki Kaisercraft, użyłam bordera, który znakomicie pasuje do kolekcji Trendsetter.

 

Obok dzikiej róży umieściłam kwiatki złożone z pojedycznych kwiatów Primy. Aby nadać im większej przestrzenności, przykleiłam je tyłem do przodu. Ich środki wykonałam z kropek pereł w płynie w kolorze złota oraz brokatu w kleju z serii Distress.

 

Aby nadać obrazkowi niecodzienny charakter, na jego górze umieściłam wieszak, a na dole przywieszki z nożyczek i szpulki na nici. Wszystkie te elementy to tekturki Maya Road z zestawu Still Sew. Pomalowałam je farbą Lake Mist i ozdobiłam kropkami perełek w płynie w kolorze Platinum.


 Pozdrawiam 


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: