26 października 2020

WINTER TIME - KARTKA NA BOŻE NARODZENIE

 

Witajcie, dzisiaj kolejna z moich inspiracji.

Ostatnio wpadły w moje ręce nowe, piękne papiery ze Stamperii. Nie mogłam się oprzeć, by od razu z nich stworzyć karteczkę.

Kartkę stworzyłam na bazie DL, wykorzystałam również dużo dodatków, w tym: koronki, gazę, cekiny. Na przodzie pracy umieściłam tekturowy element z tej samej serii co papiery. Elementów jest sporo i można je dodawać do różnych prac. W zestawie znajdują się również arkusze z elementami do wycięcia. Ja w pracy użyłam głównie kwiatów. Wszystkie warstwy kartki są uniesione na kosteczkach dystansowych.  Całość potapowałam białym gessem, a na koniec oczywiście posypałam kuleczkami i brokatem. W sklepie dostępna jest wspaniała pasta lodowa ze Stamperii, która pięknie się mieni i dodaje pracy blasku.







Do wykonania użyłam:




Serdecznie pozdrawiam
 
Ola





Brak komentarzy: