13 października 2020

Frozen Roses - zimowe szkatułki

 


Witajcie. Dziś przygotowąłam dla Was dwie propozycje wykorzystania papierów Ciao Bella Frozen Roses. W tej pięknej zimowej kolekcji znajdziemy zarówno tradycyjne papiery scrapowe jak i papiery ryżowe. Jestem oczarowana ich klimatem, kolorystyką i pięknymi kompozycjami.

W ramach inpiracji wykonałam dwie okrągłe szkatułki. Obie pomalowałam ręcznie z zewnątrz tworząc różne wzory przypominające strukturę kamienia, marmuru, czy tradycyjne pasy. Wieczka ozdobiłam medialionami wyciętymi z papierów ryżowych oraz z papierów scrapowych. Całośc nieco ozłociłam wykorzystując metaliczną farbę od DecoArt, brokat oraz pozłotę. Kolory na szkatułkach uzyskałam dzieki wymieszaniu fluidów DecoArt z farbą kredową Pentart. Wnętrza szkatułek okleiłam papierami, dzięki temu po zajrzeniu do środka mamy wrażenie, że szkatułka jest wykończona. 

Taka szkatułka jest świetnym prezentem pod choinkę, ale również sprawdzi się jako cudowne orginalne opakowanie prezentu.

Mam nadzieję, że szkatułki Was zainspirują do sięgniecia po farby i pędzle oraz po piękne i klimatyczne papiery Ciao Bella. 

Szkatułka o średnicy 13,5cm. 








Szkatułka o średnicy 16 cm. 









Ze sklepu użyłam:


   

   

   

   


Brak komentarzy: